1. Profesorul are rolul de a organiza procesul instructiv si a indruma elevii indicandu-le in ce va consta activitatea lor. Elevii trebuie sa constientizeze rolul activ pe care il detin in desfasurarea instruirii, sa invete sa-si asume responsabilitati, sa-si evalueze activitatea. 2. Tehnologia are ca scop diversificarea surselor de informatii,elevii pot accesa surse care sa faca obtinerea de informatii mai interesanta si care sa ii ajute la sinteza si analiza informatiilor.
1. Profesorul pune la dispozitie resursele si le organizeaza in asa fel incat sa inspire elevii si sa ii ajute sa participe activ la propria instruire 2. Putem crea resurse care sa sustina instruirea,cum ar fi: poster,prezentari,wiki,blog
1. Cum sa facilitez un program de instruire centrat pe elev? Programul de instruire centrat pe elev pot sa-l facilitez in primul rand printr-o planificare riguroasa, care sa-mi permita sa identific nevoile elevilor si modalitati de a veni in ajutorilor acestora. Strategiile de implementare a proiectului trebuie sa fie bine gandite, bine definite si variate pentru a stimula elevii sa progreseze, sa colaboreze, intr-un cuvant sa-i pregateasca pentru viata reala. Profesorul are un rol important in crearea unei atmosfere adecvate,relaxate, unde elevul se simte in largul sau/si unde nevoile elevului sunt pe primul loc. 2.Cum pot folosi tehnologia pentru a sustine propriile practici de instruire? In primul rand, pot utiliza tehnologia ca si suport pentru practicile mele de predare pentru a-i ajuta pe elevi sa-si construiasca propria invatare. Le pot crea teste online, le pot pune la dispozitie instrumente de colaborare online (wiki), liste cu surse de documentare (blog).
Le indic elevilor materiale si activitati in oncordanta cu capacitatile lor intelectuale. Tehnologia asigura surse de informatii diversificate care sa ii ajute sa analizeze si sa sintetizeze informatiile
1.Programul de instruire centrat pe elev presupune dezvoltarea unor tehnici si metode de lucru care sa conduca la o activitate preponderent independenta a elevului pe parcursul invatarii. Elevul lucreaza atat independent cat si in echipa, avand de indeplinit anumite sarcini. Este important ca fiecare activitate sa fie evaluata atat de profesor, grup de lucru, dar si autoevaluare. 2. Tehnologia moderna contribuie la dezvoltarea abilitatilor necesare in secolul XXI. Pot consulta materiale in diferite formate, pot realiza aplicatii interactive pentru a facilita invatarea, atat individual cat si in colaborare cu altii.
1. Programul de instruire centrat pe elev trebuie să cuprindă instrumente cum ar fi metoda proiectului, folosirea tehnologiei asistate de calculator. 2. Tehnologia modernă face lecţiile mult mai atractive, mai interesante conducând la eficienţă în procesul de predare-invăţare-evaluare.
1. Facilitarea procesului de invatare centrata pe elev este posibila prin folosirea strategiilor activ-participative, prin organizarea, monitorizarea,si elaluarea permanenta a activitatii elevului. Elevul este factor activ al instruirii. 2. Pentru sustinerea optima a practicilor de instruire este utila folosirea internetului, wiki, folosirea facilitatilor pe care ni le pun la dispozitie programele de pe calculator, prin folosirea materialelor interactive.
1.Programul de instruire centrat pe elev presupune folosirea tehnicilor activ-participative.Acestea au rolul de a stimula activitatea independentă a elevului pe tot parcursul învăţării. 2.Cu ajutorul tehnologiei moderne ,elevii au acces la resurse diverse şi învăţarea devine mai atractivă .
1. Programul de instruire centrat pe elev presupune determinarea stilurilor de invatare ale elevilor si diferentierea instruirii. 2. Cu ajutorul tehnologiei moderne se incurajeaza interesul elevilor fata de tot ceea ce este nou si se stimuleaza imaginatia.
1.Instruirea centrata pe elev depinde de intrebările bine puse declanșează conexiuni semnificative,comportamentul profesorilor, climatul clasei și strategiile de implementare a proiectelor. 2.Utilizand tehnologia elevii au posibilitatea sa acceseze resurse care sa sustina instruirea,cum ar fi: poster,prezentari,wiki,blog.
1. Dezvoltarea unor metode de lucru care sa conduca la o activitate centrata pe elev pe parcursul de invatare. Elevul lucreaza atat independent cat si in echipa. Este important ca fiecare activitate sa fie evaluata atat de profesor cat si de grup de lucru, dar si autoevaluare. 2.Prin realizarea de aplicatii interactive pentru a facilita invatarea, atat individual cat si in colaborare cu altii.
1. Profesorul are rolul de a organiza procesul instructiv si a indruma elevii indicandu-le in ce va consta activitatea lor. Elevii trebuie sa constientizeze rolul activ pe care il detin in desfasurarea instruirii, sa invete sa-si asume responsabilitati, sa-si evalueze activitatea.
RăspundețiȘtergere2. Tehnologia are ca scop diversificarea surselor de informatii,elevii pot accesa surse care sa faca obtinerea de informatii mai interesanta si care sa ii ajute la sinteza si analiza informatiilor.
1. Profesorul pune la dispozitie resursele si le organizeaza in asa fel incat sa inspire elevii si sa ii ajute sa participe activ la propria instruire
RăspundețiȘtergere2. Putem crea resurse care sa sustina instruirea,cum ar fi: poster,prezentari,wiki,blog
1.Programul de instruire centrat pe elev implica utilizarea calculatorului, mai ales internetul: site-ul wiki. blogul s.a.
RăspundețiȘtergere2.In sustinerea instruirii pot folosi prezentari moderne: ppt, SWF, chestionare, formulare interactive.
1. Cum sa facilitez un program de instruire centrat pe elev?
RăspundețiȘtergereProgramul de instruire centrat pe elev pot sa-l facilitez in primul rand printr-o planificare riguroasa, care sa-mi permita sa identific nevoile elevilor si modalitati de a veni in ajutorilor acestora. Strategiile de implementare a proiectului trebuie sa fie bine gandite, bine definite si variate pentru a stimula elevii sa progreseze, sa colaboreze, intr-un cuvant sa-i pregateasca pentru viata reala. Profesorul are un rol important in crearea unei atmosfere adecvate,relaxate, unde elevul se simte in largul sau/si unde nevoile elevului sunt pe primul loc.
2.Cum pot folosi tehnologia pentru a sustine propriile practici de instruire?
In primul rand, pot utiliza tehnologia ca si suport pentru practicile mele de predare pentru a-i ajuta pe elevi sa-si construiasca propria invatare. Le pot crea teste online, le pot pune la dispozitie instrumente de colaborare online (wiki), liste cu surse de documentare (blog).
Le indic elevilor materiale si activitati in oncordanta cu capacitatile lor intelectuale.
RăspundețiȘtergereTehnologia asigura surse de informatii diversificate care sa ii ajute sa analizeze si sa sintetizeze informatiile
1.Programul de instruire centrat pe elev presupune dezvoltarea unor tehnici si metode de lucru care sa conduca la o activitate preponderent independenta a elevului pe parcursul invatarii. Elevul lucreaza atat independent cat si in echipa, avand de indeplinit anumite sarcini. Este important ca fiecare activitate sa fie evaluata atat de profesor, grup de lucru, dar si autoevaluare.
RăspundețiȘtergere2. Tehnologia moderna contribuie la dezvoltarea abilitatilor necesare in secolul XXI. Pot consulta materiale in diferite formate, pot realiza aplicatii interactive pentru a facilita invatarea, atat individual cat si in colaborare cu altii.
1. Programul de instruire centrat pe elev trebuie să cuprindă instrumente cum ar fi metoda proiectului, folosirea tehnologiei asistate de calculator.
RăspundețiȘtergere2. Tehnologia modernă face lecţiile mult mai atractive, mai interesante conducând la eficienţă în procesul de predare-invăţare-evaluare.
1. Facilitarea procesului de invatare centrata pe elev este posibila prin folosirea strategiilor activ-participative, prin organizarea, monitorizarea,si elaluarea permanenta a activitatii elevului. Elevul este factor activ al instruirii.
RăspundețiȘtergere2. Pentru sustinerea optima a practicilor de instruire este utila folosirea internetului, wiki, folosirea facilitatilor pe care ni le pun la dispozitie programele de pe calculator, prin folosirea materialelor interactive.
1.Programul de instruire centrat pe elev presupune folosirea tehnicilor activ-participative.Acestea au rolul de a stimula activitatea independentă a elevului pe tot parcursul învăţării.
RăspundețiȘtergere2.Cu ajutorul tehnologiei moderne ,elevii au acces la resurse diverse şi învăţarea devine mai atractivă .
1. Programul de instruire centrat pe elev presupune determinarea stilurilor de invatare ale elevilor si diferentierea instruirii.
RăspundețiȘtergere2. Cu ajutorul tehnologiei moderne se incurajeaza interesul elevilor fata de tot ceea ce este nou si se stimuleaza imaginatia.
1.Instruirea centrata pe elev depinde de intrebările bine puse declanșează conexiuni semnificative,comportamentul profesorilor, climatul clasei și strategiile de implementare a proiectelor.
RăspundețiȘtergere2.Utilizand tehnologia elevii au posibilitatea sa acceseze resurse care sa sustina instruirea,cum ar fi: poster,prezentari,wiki,blog.
1. Dezvoltarea unor metode de lucru care sa conduca la o activitate centrata pe elev pe parcursul de invatare. Elevul lucreaza atat independent cat si in echipa. Este important ca fiecare activitate sa fie evaluata atat de profesor cat si de grup de lucru, dar si autoevaluare.
RăspundețiȘtergere2.Prin realizarea de aplicatii interactive pentru a facilita invatarea, atat individual cat si in colaborare cu altii.
Elevii vor lucra atat independent cat si in echipa.Este important ca fiecare activitate sa fie evaluata atat de profesor cat si de elev.
RăspundețiȘtergere