1. Cum mă poate ajuta realizarea unui exemplu din perpsectiva elevilor să îmi clarific așteptările și să îmbunătăţesc proiectarea instruirii?
2. Cum pot sa ma asigur ca elevii vor atinge obiectivele operationale prin activitatile din cadrul proiectului?
1.Realizarea unui exemplu din perspectiva elevului ma ajuta sa-mi clarific asteptarile si sa imbunatatesc proiectarea instruirii urmarind daca:
RăspundețiȘtergere-exemplul realizat vizeaza intrebarea esentiala si intrebarile unitatii;
- resursele existente in clasa sunt suficiente pentru desfasurarea activitatii;
- tehnologia este folosita in mod eficient pentru imbunatatirea rezultatelor invatarii.
2.Realizarea unei aplicatii din perspectiva elevului poate fi un instrument de evaluare foarte eficient
1. Realizarea unui exemplu din perspectiva elevului ma ajuta sa-mi stabilesc mai eficient strategiile avand in vedere nivelul lor de intelegere, cognitiv , de varsta, emotional.
RăspundețiȘtergere2. Elevii au acces la surse diverse, au indicatii cu privire le utilizarea lor.
1.Exemplul creat din perspectiva elevului ma ajuta la clarificarea asteptarilor si la planificarea procesului de instruire. Incercam sa intelegem modul in care elevi si-au insusit informatiile si cum le poate valorifica pentru rezolvarea sarcinilor de lucru.
RăspundețiȘtergere2.Pot sa ma asigur ca elevii ating obiectivele operationale prin activitatile proiectului utilizand si valorificand cele dobandite de noi ca profesori in cadrul acestui proiect.
1.Realizarea unui exemplu din perspectiva elevului mă poate ajuta să privesc sarcina de lucru prin ochii acestuia, să adaptez activităţile la posibilităţile sale.
RăspundețiȘtergere2. Prin conceperea unor activităţi accesibile astfel încât elevilor să le fie uşor să-şi însuşească noile informaţii.
Realizarea acestui exemplu ma face sa empatizez cu scolarii, cu nevoile elevilor.
RăspundețiȘtergerePot sa ma asigur ca elevii indeplinesc obiectivele operationale . Copiii au acces surse diverse.
1.Realizarea unui exemplu din perspectiva elevului ajuta profesorul sa isi stabileasca strategiile intr-un mod mai eficient si sa isi imbunatateasca proiectarea activitatii.
RăspundețiȘtergere2.Elevii sunt indrumatisi evaluati permanent pentru a invata cat mai mult prin propriul efort, sunt sprijiniti cu fise de documentare, indicatii fara sa li se dea raspunsul.
-prezentarea ofera elevilor pasii in obiectivelor urmarite;
RăspundețiȘtergere-elevii vor rezolva pe rand pasii dati si se vor autoevalua , al final, in fisa de autoevaluare
1.Realizarea unui exemplu din perspectiva elevului este un demers menit sa faciliteze activitatea profesorului ,deoarece ii da posibilitatea acestuia sa-si adapteze strategia la nivelul real al elevului.
RăspundețiȘtergere2.Elevii vor atinge obiectivele operationale daca activitatile concepute vor fi accesibile .
1. Un exemplu creat din perspectiva elevului ne permite sa analizam masura in care intrebarile cheie ale curriculumului sunt bine alese, daca elevii au capacitatile necesare pentru a realiza proiectul, daca continutul informatiilor sunt corespunzatoare varstei, daca timpul propus pentru rezolvarea sarcinilor este corespunzator
RăspundețiȘtergere2. Se stabileste o lista clara de obiective, criterii de avaluare; elevii vor fi monitorizati permanent prin evaluari, fise de observatie, fise de autoevaluare.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergere1.Din exemplul elevului incercam sa intelegem modul in care ei si-au insusit informatiile, apoi sa stabilim strategiile intr-un mod mai eficient si sa imbunatatim proiectarea activitatii.
RăspundețiȘtergere2.Realizarea unei aplicatii din perspectiva elevului poate fi un instrument de evaluare foarte eficient prin conceperea unor activităţi antrenante.
1. activitatea profesorului va fi cu atat mai ancorata in realitate cu cat va fi capabil sa priveasca lucrurile din perspectiva elevului. strategia sa didactica va fi adaptata la nivelul cunostintelor elevilor sai.
RăspundețiȘtergere2. prin efort propriu dar si sustinuti si monitorizati in permanenta de catre profesor, elevii vor reusi sa se apropie de exigentele profesorului si sa raspunda pozitiv cerintelor acestuia .
1. poate juca rolul unei evaluari secventiale intagrate
RăspundețiȘtergere2.activitatile vor fi propuse in functie de obiective
1.Crearea unei aplicaţii din perspectiva elevului ma ajuta să îmi clarific aşteptările şi să îmi îmbunătăţesc proiectarea instruirii prin selectarea intrebarilor-cheie, prin demonstrarea intelegerii conceptelor, a capacitatilor si a cunostintelor.
RăspundețiȘtergere2. Prin explicarea corecta, clara a obiectivelor, urmarirea pasilor,verificare continua.
Consider ca activitate mea este eficienta daca in tot procesul de predare-invatare sunt in acelasi timp si profesor si elev.
RăspundețiȘtergere