1. Evaluarea trebuie integrata in proiect prin toate formele ei(initiala, formativa si sumativa). In functie de feed-back-ul primit de la elevi, in timpul derularii proiectului, evaluarile pot fi imbunatatite. Scopul evaluarii este ca elevii sa asimileze continuturile si sa-si dezvolte abilitatile necesare in secolul XXI. 2. Elevii, pe baza criteriilor de evaluare, vor aprecia propria munca, dar si pe cea a colegilor.
Procesul de invatare va fi evaluat pe parcursul fiecarei lectii. Elevii isi vor evalua pe parcurs rezultatele partiale cu ajutorul jurnalului de reflectie al echipei si jurnalului personal de reflectie.
1.Evaluarea trebuie integrată pe parcursul întregului proiect astfel: Analiza nevoilor de învăţare ale elevilor Încurajarea autonomiei în învăţare şi colaborării Monitorizarea progresului Verificarea înţelegerii Demonstrarea înţelegerii
2. Evaluarea centrată pe elev este focalizată atât pe conţinut, cât și pe competenţele necesare în secolul XXI si foloseste strategii de evaluare bazte pe interevaluare, autoevaluare si reflexi, planul de proiect.
1.Procesul de învăţământ devine eficient atunci când cele trei activităţi fundamentale ale sale, predarea, învăţarea şi evaluarea, formează un tot unitar. 2. Evaluarea trebuie să fie concepută ca o parte din învăţare, elevii putând fi implicaţi în acest proces prin angrenarea lor în proiecte, în elaborarea unor fişe de verificare şi a unor criterii de evaluare.
1.Evaluarea procesului de invatare trebuie sa se realizeze pe toata durata proiectului și sa vizeze toate obiectivele propuse. 2.Invatarea prin proiecte incurajeaza autonomia in invatare. Criteriile clare de evaluare au rolul de a facilita implicarea elevilor .
Evaluarea activitatii elevului se face pe tot parcursul proiectului, debutand cu elaluarea initiala, continuand cu evaluarea formativa pe tot parcursul invatarii,si in final evaluarea sumativa. O forma de autoevaluare este jurnalul de reflectie pe care il completeaza elevul.
1. Este esentiala integrarea in procesul de predare-invatare a tuturor formelor de evaluare. Fiecare forma de evaluare are rolul sau specific. 2. Autoevaluarea elevului prin autocorectare, notare reciproca, autonotare controlata contribuie la formarea abilitatilor autoevaluative.
1.Evaluarea trebuie sa vizeze obiectivele operatinale propuse,intrebarea esentiala ,intrebarile unitatii de invatare si de continut. 2.Elevii vor fi implicati in procesul de invatare prin autoevaluare , notare reciproca, ei isi pot corecta si dirija propriul proces de invatare.
1. Cum pot evalua procesul de învăţare al elevilor? R1. prin observare sistematica, organizatori grafici, portofolii, autoevaluare. 2.Cum îi pot implica pe elevi în procesul de evaluare? R2. prin activizarea acestora inca din ziua cu lansarea proiectului si completarea jurnalului de reflectii, prin operarea cu fapte, concepte , deprinderi, reflectia si produsul proiectului si nu in ultimul rand prezentarea portofoliului.
1. Evaluarea procesului de învăţare al elevilor se realizează utilizând tehnici variate de evaluare predictivă, formativă( continuă) şi sumativă, pe tot parcursul unităţii de învăţare. Metodele de evaluare trebuie sa fie cat mai variate pentru a nu da senzatia de rutina. 2)Elevii pot fi inplicaţi în procesul de evaluare prin activităţi de autoevaluare, interevaluare. Criteriile de evaluare trebuie sa fie clare pentru realizarea unei aprecieri corecte.
1. Evaluarea se face pe tot parcursul unitatii de invatare folosind metode de evaluare dintre cele mai variate. 2. Autoevaluarea elevului, notare reciproca, autonotare controlata contribuie la formarea abilitatilor de autoevaluare, ei putant sa isi corecteze si dirijeze propriul proces de invatare.
1. Evaluarea se va face pe tot parcursul desfasurarii proiectului atat individual cat si la nivelul echipei. 2. Elevii vor participa individual sau in grup/echipa la realizarea fiecarei cerinte referitoare la tema unitatii de invatare aleasa.
1. Evaluarea trebuie integrata in proiect prin toate formele ei in functie de feed-back-ul primit de la elevi, in timpul derularii proiectului. 2. Elevii pot fi inplicaţi în procesul de evaluare prin activităţi de autoevaluare, interevaluare, ei putant sa isi corecteze si dirijeze propriul proces de instruire.
1. Evaluarea trebuie integrata in proiect prin toate formele ei(initiala, formativa si sumativa). In functie de feed-back-ul primit de la elevi, in timpul derularii proiectului, evaluarile pot fi imbunatatite. Scopul evaluarii este ca elevii sa asimileze continuturile si sa-si dezvolte abilitatile necesare in secolul XXI.
RăspundețiȘtergere2. Elevii, pe baza criteriilor de evaluare, vor aprecia propria munca, dar si pe cea a colegilor.
Procesul de invatare va fi evaluat pe parcursul fiecarei lectii.
RăspundețiȘtergereElevii isi vor evalua pe parcurs rezultatele partiale cu ajutorul jurnalului de reflectie al echipei si jurnalului personal de reflectie.
1.Evaluarea trebuie integrată pe parcursul întregului proiect astfel:
RăspundețiȘtergereAnaliza nevoilor de învăţare ale elevilor Încurajarea autonomiei în învăţare şi colaborării
Monitorizarea progresului
Verificarea înţelegerii
Demonstrarea înţelegerii
2. Evaluarea centrată pe elev este focalizată atât pe conţinut, cât și pe competenţele necesare în secolul XXI si foloseste strategii de evaluare bazte pe interevaluare, autoevaluare si reflexi, planul de proiect.
1.Procesul de învăţământ devine eficient atunci când cele trei activităţi fundamentale ale sale, predarea, învăţarea şi evaluarea, formează un tot unitar.
RăspundețiȘtergere2. Evaluarea trebuie să fie concepută ca o parte din învăţare, elevii putând fi implicaţi în acest proces prin angrenarea lor în proiecte, în elaborarea unor fişe de verificare şi a unor criterii de evaluare.
1.Evaluarea procesului de invatare trebuie sa se realizeze pe toata durata proiectului și sa vizeze toate obiectivele propuse.
RăspundețiȘtergere2.Invatarea prin proiecte incurajeaza autonomia in invatare. Criteriile clare de evaluare au rolul de a facilita implicarea elevilor .
Evaluarea activitatii elevului se face pe tot parcursul proiectului, debutand cu elaluarea initiala, continuand cu evaluarea formativa pe tot parcursul invatarii,si in final evaluarea sumativa.
RăspundețiȘtergereO forma de autoevaluare este jurnalul de reflectie pe care il completeaza elevul.
1. Este esentiala integrarea in procesul de predare-invatare a tuturor formelor de evaluare. Fiecare forma de evaluare are rolul sau specific.
RăspundețiȘtergere2. Autoevaluarea elevului prin autocorectare, notare reciproca, autonotare controlata contribuie la formarea abilitatilor autoevaluative.
1.Evaluarea trebuie sa vizeze obiectivele operatinale propuse,intrebarea esentiala ,intrebarile unitatii de invatare si de continut. 2.Elevii vor fi implicati in procesul de invatare prin autoevaluare , notare reciproca, ei isi pot corecta si dirija propriul proces de invatare.
RăspundețiȘtergere1. Cum pot evalua procesul de învăţare al elevilor?
RăspundețiȘtergereR1. prin observare sistematica, organizatori grafici, portofolii, autoevaluare.
2.Cum îi pot implica pe elevi în procesul de evaluare?
R2. prin activizarea acestora inca din ziua cu lansarea proiectului si completarea jurnalului de reflectii, prin operarea cu fapte, concepte , deprinderi, reflectia si produsul proiectului si nu in ultimul rand prezentarea portofoliului.
1. Evaluarea procesului de învăţare al elevilor se realizează utilizând tehnici variate de evaluare predictivă, formativă( continuă) şi sumativă, pe tot parcursul unităţii de învăţare. Metodele de evaluare trebuie sa fie cat mai variate pentru a nu da senzatia de rutina.
RăspundețiȘtergere2)Elevii pot fi inplicaţi în procesul de evaluare prin activităţi de autoevaluare, interevaluare. Criteriile de evaluare trebuie sa fie clare pentru realizarea unei aprecieri corecte.
1. Evaluarea se face pe tot parcursul unitatii de invatare folosind metode de evaluare dintre cele mai variate.
RăspundețiȘtergere2. Autoevaluarea elevului, notare reciproca, autonotare controlata contribuie la formarea abilitatilor de autoevaluare, ei putant sa isi corecteze si dirijeze propriul proces de invatare.
1. Evaluarea se va face pe tot parcursul desfasurarii proiectului atat individual cat si la nivelul echipei.
RăspundețiȘtergere2. Elevii vor participa individual sau in grup/echipa la realizarea fiecarei cerinte referitoare la tema unitatii de invatare aleasa.
1. Evaluarea trebuie integrata in proiect prin toate formele ei in functie de feed-back-ul primit de la elevi, in timpul derularii proiectului.
RăspundețiȘtergere2. Elevii pot fi inplicaţi în procesul de evaluare prin activităţi de autoevaluare, interevaluare, ei putant sa isi corecteze si dirijeze propriul proces de instruire.
Elevii pot fi implicati prin toate formele ei. Evaluarea se va face pe tot parcursul desfasurarii proiectului.
RăspundețiȘtergere