1.Folosind metoda proiectelor ii determinam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare. Ei vor invata prin descoperire, investigatie, studii de caz, fiind stimulaţi să lucreze în echipă la realizarea unui produs pe un subict ce prezintă interes crescut pentru ei. Elevii vor fi solicitati sa ia decizii cu privire la continut si la modul de prezentare a acestuia. 2.Răspundem nevoilor diferite ale elevilor adaptând demersul didactic la particularităţile de vârstă şi personale ale elevilor, prin sprijin individualizat si aplicarea unor stiluri de invatare adaptate nevoilor lor.
1. Elevii pot fi ajutati sa contribuie la propria lor formare prin indrumarea lor catre site-rile sigure si utile, prin proiectarea activitatii didactice. 2. Nevoilor diferite ale elevilor le putem raspunde prin tact pedagogic, printr-o pregatire temeinica a continuturilor disciplinei predate.
1. Cum îi pot ajuta pe elevi să contribuie la propria lor formare? Autodirecţionarea învăţării este un obiectiv important al educaţiei permanente. Numai așa se poate asigura succesul la școală, în viaţă și în profesie. Elevii care înţeleg cum învaţă sunt mai înclinaţi să folosească strategii corespunzătoare pentru realizarea cu succes a sarcinilor de lucru. 2. Cum pot răspunde nevoilor diferite ale elevilor? Capacitatea de autodirecţionare îi ajută pe elevii cu cerinţe speciale de educaţie să realizeze cu succes și în mod independent sarcinile de lucru, la un nivel care să-i încurajeze să-și valorifice potenţialul.
1.Elevii pot fi ajutati sa-si organizeze propria activitate de invatare prin indrumarea spre anumite surse bibliografice si site-uri utile, prin comunicarea si schimbul permanent de informatii cu profesorul atat la clasa cat si cu ajutorul internetului. 2.Diversele nevoi ale elevilor pot fi sustinute printr-o comunicare si colaborare sincera si utila.
1.Cu ajutorul metodei proiectelor, elevii isi dezvolta gandirea critica, competente de comunicare, sistematizare, abilitati practice,invata sa-si autoevalueze munca, ceea ce contribuie la propria lor formare. 2. Individualizarea propriilor nevoi de invatare, posibilitatea de a-si alege singuri caile de a ajunge la produsul final, fiind alaturi de ei pe durata desfasurarii proiectului, raspunde nevoilor diferite ale elevilor.
1.Folosind metoda proiectelor ii determinam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare. Ei vor invata prin descoperire.Invata sa-si autoevalueze munca. 2.Răspundem nevoilor diferite ale elevilor adaptând demersul didactic la particularităţile de vârstă şi personale ale elevilor
1. In urma documentari cu privire la stilurile de invatare ale elevilor, profesorul va diferentia instruirea pe continut, proces, produse si mediul de invatare. 2.Profesorul creaza un cadru orientat pe nevoile de invatare a elevilor/ a grupei cu care lucreaza.
1. Metoda proiectelor determina centrarea invatarii pe nevoile si pe interesele elevilor. Elevii iau parte activa la luarea deciziilor in ceea ce priveste procesul de invatare, elevii beneficiaza de sprijin individualizat. 2. Profesorul poate aborda in mod diferit procesul de instruire, selectand informatiile, creand oportunitati multiple de exersare.
1.Prin metoda proiectelor, elevii se implică in mod activ în procesul de invăţare. Lucrul în echipă facilitează dezvoltarea competenţelor de comunicare,sistematizare şi luarea deciziilor. 2.Proiectarea didactică trebuie să ţină cont de particularităţile individuale ale dezvoltării elevilor.
1. Elevii pot fi ajutati sa-si organizeze propria activitate de invatare prin indrumarea spre anumite surse bibliografice si site-uri utile, prin comunicarea si schimbul permanent de informatii cu profesorul atat la clasa cat si cu ajutorul internetului. 2. Diversele nevoi ale elevilor pot fi sustinute printr-o comunicare si colaborare sincera si utila.
1. Autodirecţionarea învăţării este un obiectiv ce poate asigura succesul la școală, în viaţă și în profesie. Elevii care înţeleg cum învaţă sunt mai înclinaţi să folosească strategii corespunzătoare pentru realizarea cu succes a sarcinilor de lucru. 2. Elevii cu cerinţe speciale de educaţie realizeaza cu succes și în mod independent sarcinile de lucru, la un nivel care să-i încurajeze să-și valorifice potenţialul daca stiu sa se autodirectioneze.
1.Utilizand metoda proiectelor ii provocam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare.Prin autodirectionare ei de reusesc sa gaseasca acele mijloace propice pentru realizarea temelor. 2. Prin individualizarea propriilor nevoi de invatare elevii au posibilitatea de a-si alege singuri caile de a ajunge la produsul final.
1Copiii pot sa-si organizeze propria activitate prin indrumare spre surse sigura de internet. Colaborarea dintre invatator si parinti contribuie la formarea copiilor. 2.Diversele nevoi se asiguara printr-o comunicare si colaborare permanaenta cu elevii.
1.Folosind metoda proiectelor ii determinam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare. Ei vor invata prin descoperire, investigatie, studii de caz, fiind stimulaţi să lucreze în echipă la realizarea unui produs pe un subict ce prezintă interes crescut pentru ei. Elevii vor fi solicitati sa ia decizii cu privire la continut si la modul de prezentare a acestuia.
RăspundețiȘtergere2.Răspundem nevoilor diferite ale elevilor adaptând demersul didactic la particularităţile de vârstă şi personale ale elevilor, prin sprijin individualizat si aplicarea unor stiluri de invatare adaptate nevoilor lor.
1. Elevii pot fi ajutati sa contribuie la propria lor formare prin indrumarea lor catre site-rile sigure si utile, prin proiectarea activitatii didactice.
RăspundețiȘtergere2. Nevoilor diferite ale elevilor le putem raspunde prin tact pedagogic, printr-o pregatire temeinica a continuturilor disciplinei predate.
1. Cum îi pot ajuta pe elevi să contribuie la propria lor formare?
RăspundețiȘtergereAutodirecţionarea învăţării este un obiectiv important al educaţiei permanente. Numai așa se poate asigura succesul la școală, în viaţă și în profesie. Elevii care înţeleg cum învaţă sunt mai înclinaţi să folosească strategii corespunzătoare pentru realizarea cu succes a sarcinilor de lucru.
2. Cum pot răspunde nevoilor diferite ale elevilor?
Capacitatea de autodirecţionare îi ajută pe elevii cu cerinţe speciale de educaţie să realizeze cu succes și în mod independent sarcinile de lucru, la un nivel care să-i încurajeze să-și valorifice potenţialul.
1.Elevii pot fi ajutati sa-si organizeze propria activitate de invatare prin indrumarea spre anumite surse bibliografice si site-uri utile, prin comunicarea si schimbul permanent de informatii cu profesorul atat la clasa cat si cu ajutorul internetului.
RăspundețiȘtergere2.Diversele nevoi ale elevilor pot fi sustinute printr-o comunicare si colaborare sincera si utila.
1.Cu ajutorul metodei proiectelor, elevii isi dezvolta gandirea critica, competente de comunicare, sistematizare, abilitati practice,invata sa-si autoevalueze munca, ceea ce contribuie la propria lor formare.
RăspundețiȘtergere2. Individualizarea propriilor nevoi de invatare, posibilitatea de a-si alege singuri caile de a ajunge la produsul final, fiind alaturi de ei pe durata desfasurarii proiectului, raspunde nevoilor diferite ale elevilor.
1.Folosind metoda proiectelor ii determinam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare. Ei vor invata prin descoperire.Invata sa-si autoevalueze munca.
RăspundețiȘtergere2.Răspundem nevoilor diferite ale elevilor adaptând demersul didactic la particularităţile de vârstă şi personale ale elevilor
1. In urma documentari cu privire la stilurile de invatare ale elevilor, profesorul va diferentia instruirea pe continut, proces, produse si mediul de invatare.
RăspundețiȘtergere2.Profesorul creaza un cadru orientat pe nevoile de invatare a elevilor/ a grupei cu care lucreaza.
1. Metoda proiectelor determina centrarea invatarii pe nevoile si pe interesele elevilor. Elevii iau parte activa la luarea deciziilor in ceea ce priveste procesul de invatare, elevii beneficiaza de sprijin individualizat.
RăspundețiȘtergere2. Profesorul poate aborda in mod diferit procesul de instruire, selectand informatiile, creand oportunitati multiple de exersare.
1.Prin metoda proiectelor, elevii se implică in mod activ în procesul de invăţare. Lucrul în echipă facilitează dezvoltarea competenţelor de comunicare,sistematizare şi luarea deciziilor.
RăspundețiȘtergere2.Proiectarea didactică trebuie să ţină cont de particularităţile individuale ale dezvoltării elevilor.
1. Elevii pot fi ajutati sa-si organizeze propria activitate de invatare prin indrumarea spre anumite surse bibliografice si site-uri utile, prin comunicarea si schimbul permanent de informatii cu profesorul atat la clasa cat si cu ajutorul internetului.
RăspundețiȘtergere2. Diversele nevoi ale elevilor pot fi sustinute printr-o comunicare si colaborare sincera si utila.
1. Autodirecţionarea învăţării este un obiectiv ce poate asigura succesul la școală, în viaţă și în profesie. Elevii care înţeleg cum învaţă sunt mai înclinaţi să folosească strategii corespunzătoare pentru realizarea cu succes a sarcinilor de lucru.
RăspundețiȘtergere2. Elevii cu cerinţe speciale de educaţie realizeaza cu succes și în mod independent sarcinile de lucru, la un nivel care să-i încurajeze să-și valorifice potenţialul daca stiu sa se autodirectioneze.
1.Utilizand metoda proiectelor ii provocam pe elevi sa se implice in mod activ in procesul de invatare.Prin autodirectionare ei de reusesc sa gaseasca acele mijloace propice pentru realizarea temelor.
RăspundețiȘtergere2. Prin individualizarea propriilor nevoi de invatare elevii au posibilitatea de a-si alege singuri caile de a ajunge la produsul final.
1Copiii pot sa-si organizeze propria activitate prin indrumare spre surse sigura de internet. Colaborarea dintre invatator si parinti contribuie la formarea copiilor.
RăspundețiȘtergere2.Diversele nevoi se asiguara printr-o comunicare si colaborare permanaenta cu elevii.
Elevi se va implica in mod activ in procesul de invatare. Nevoile elevilor pot fi sustinute printr-o comunicare si colaborare
RăspundețiȘtergere